2011-02-04

2011-02-04

Nu står det två stora korvliknande föremål, också kallad för reseväskor, framför min garderob. Mission impossible, också kallad för packning till holland, är därmed avklarat. Eller sista sakerna slänger jag i på söndag innan jag åker. Men det mesta är med nu, tror jag.

Process pågår från tidigare idag.. Mycket ville med. Mycket fick plats, ännu mer inte.

Så nu börjar man komma iväg. Igår kramade jag hejdå till massa folk och övermorgon åker jag. Jag säger det för hundrasjuttioelfte gången: shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!!! pirrigtnervigtläskigt och framför allt fett coolt!

Jag ska dock jobba med innebandy hela dagen imorgon vilket innebär att jag inte riktigt kan tänka på Holland än. Kan inte slappna av riktig, måste prestera imorgon. Ska jobba som skribent på Finnkampen i Karlskrona och det blir mycket att titta, analysera, skriva och även lite att fota. Så än så länge tar innebandy min fokus. Men efter sista matchen kommer nog en konstig känsla fylla hela mig när jag inser att det nästa jag ska göra är att åka.

MEN än är det inte dags. Än är det varken lördag eller söndag. Nu är det fredag och det innebär tjejhäng hos Emma. Så rätt, så bra. Skål på den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar