2011-02-04

SÅ pinsamt

Jag har blivit så pinsam. Otroligt pinsam. Jag skäms faktiskt. Känner mig helt smutsig och skyldig.

Två gånger den här veckan har jag dragit ner alla gardiner i vår lägenhet. Låst dörren. Sett till att ingen på något sätt kan se in. Räknat att det inte finns chans att Asker skulle dyka upp hemma. Och gjort det. Helt ensam i mörkret har jag gjort det. Om någon bara hade sett... Som jag hade skämts.. Som jag hade varit tvungen att flytta utomlands (vilket jag iofs gör snart). Det är så pinsamt, så känsligt, man ville inte liksom berätta till någon om det..

Men jag kan inte hålla mig. Jag måste dela detta med er.

Det jag gjort är är.......hemmagympa. oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo jag vet så pinsamt!!! skratta på bara! gör det!! jag vill ta det som en plåster, snabbt bara. hånskratta nu på en gång, precis som mycket som ni vill. hitta på några fyndiga skämt och dra dom nu, på en gång. bättre ta all skit på en och samma gång! bara gör det.

Nu vet ni vad jag håller på med när gardinerna är neddragna i vår lägenhet. Jag tittar på en youtubevideo och gör situps och andra jättekonstiga magövningar och lyssnar på en instruktör som då och då skriker "are you smiling??". Jag svettas och jag gympar. Och jag har inga bortförklaringar

Jag har haft alldeles för mycket fritid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar