2011-02-05

vilken dag!

När jag imorse åkte till Karlskrona insåg jag det. Jag skulle vara här ensam. Jag skulle ha ansvaret. Jag skulle rapportera. Jag skulle vara min egen chef. Och viktigaste: jag skulle klara av det.

Asker vid min sida (numera är han officiellt min assistent/fotograf hihii) hade jag en kanondag i den riktig kalla Telenorarenan i Karlskrona. Skinnjackan var nog inte det västa valet med tanke på kylan i ishallet, men jag såg i alla fall bra ut. Och som Didrik och Emma sa: det är viktigaste. Hallåå, hur får man annars bra svar från sina intervjupersoner?

Och nu är dagen nästan över. tror jag?? Har svårt att släppa det. Är allt klart? Har allt skrivits? Inga fler matcher att kolla på? Får vi verkligen åka hem? Är det något jag missat?

Naj. Nu är det klart.
Och jag klarade det. Vi gjorde det!
Så jäkla gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar