2009-07-15

liten lista

Juni gick ju förbi länge sen och jag är lite sent ute med att lista månades höjdpunkter. Förstår inte riktigt hur det kunde hända, jag brukar vara så organiserad och alltid i tid.. Men skit samma, här kommer "månadens" för juni 09:

Investering: Ny telefon. Fortfarande väldig nöjd med denna investering.

Mat: Hemlagad!!! Efter Bali var det otroligt skönt att äta hemlagad mat.. ojojoj!

Dryck: Vit vin. mm sommar.. (speciellt midsommar. hur kan en bag-in-box ta slut?)

Mest lyssnade: Adele, The ting tings, Paramore, Rihanna&Lady Gaga: Silly boy, Promoe: Svennebanan, Jessica Mauboy feat Flo Rida: Running back, The living end: Moment in the sun, Bat for lashes: Daniel

Författare: Jens Lapidus

Snyggast: Meira som Madonna på sin möhippa

Snyggast nr 2: Vi alla på Meiras möhippas danslektion (utklädda i Jane Fonda-stil)

Svårast: Barnens frågor till mig på jobbet som simskolalärare. "Kan jag föddas på nytt?" "Finns gud?" "Hur har världen och alla människor blivit till?"

Mysigast: Veckan på Gotland. Kille, vänner, återträffar, sol, fiske... och piknik med emma,maria och ante i sysne. trevligttrevligt!

Minst mysiga: Intervaller. Cooper-style/Cloetta/Drömmilen och även den gången på Tofta.. Det är tufft att börja träna hårt igen.

Roligast: Att man träffte så mkt kompisar; både i finland och på gotland.

Tråkigast: Att jag blev blek så snabbt efter Bali..

Lärdom: Hur man rensar flundra.

Så nu önskar vi juli välkommen! Alla vet ju redan vad som är höjdpunkt för denna månad: såklart torsdagen den 30 då jag fyller år!


Meira som Madonna.


Månadens snyggast nr2.


Turister från Visby ute på landet.


After work med FK.


The ting tings: We walk, och att åka bil.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar