2009-07-27

Sista kvällen..

Nu har vi firat mig och lillasyrran. Egentligen fyller vi år först på torsdag men pga. min hemresa bestämde vi att fira oss redan idag. Några vänner från byn var på plats och bastun och grillen gick varma. Trevligt, mycket trevligt.

Och nu har jag även packat alla mina grejer, otroligt nog! Jag kom ju till Finland direkt från Bali med 60 liters ryggsäck full med grejer och utöver det så hade jag redan innan Bali resan skickat ett dryg 20 kilos paket hit till Finland. Visst, vissa grejer var såna som skulle stanna i Finland men sen har jag på något sätt råkat handla kläder under sommaren.. Som tur inte alls för mycket. Men nu är typ allt packat, bara några sommarplagg får mamma skicka till mig senare. Och jag ber att töissen/sorken i incheking imorn tycker att jag förtjänar att ha 40kilos bagage utan extra kostnad..

Och jag har gråtit bara en gång idag. Eller en och halv. Ingen såg den andra så det räknas inte riktigt. Alltid så roligt att komma hem till Sverige, alltid så tungt att lämna hemmet i Finland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar