2009-11-30

dålig TV

Varför, oj varför, är måndagskvällarna så dåliga TV-kvällar? När jag för en gångs skull skulle ha tid att bara slappa på soffan och se på TV så kommer det ingenting intressant. Just nu kan välja mellan Livet i Fagervik, Veteskapens värld, Design: Simon and Tomas, Ullared, Faddergalan och Chuck. Nej tack. Och det blir inte mycket bättre klockan nio heller. Då kommer till exempel Grannfejden (stort nej) och CSI vilket jag inte pallar att se på. CSI skulle säkert kunna vara intressant TV-program, men de har alltid någon supermacho och superamerikansk man i huvudrollen. Och jag pallar inte det, precis som min vän Emelie skulle säga.

Naj jag får väl spela TV-spel i stället. I helgen såg jag alla Gossip Girl avsnitt som finns på nätet så det kan jag inte heller se på. Asker är iväg på innebandyn och jag orkar inte plugga mer (har tenta imorgon) och någonting måste man ju göra. Så det får bli lite Rally. Tur att vi lånade Play Station från vår granne John. Annars hade jag kanske gjort något vettigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar