2009-11-03

snart är tentan bara ett minne

Inte så intressant men rätt så effektiv dag idag:

Gick upp kl 8, joggade till ICA och lämnade en paket till posten, joggade hem, duschade och åt frukost.

Tog det vanliga rundan på internet: Hotmail, DN, Helsingin Sanomat, Helagotland, Innebandymagazinet, Endre IF, massa bloggar (tex. Syrran, Didrik, Janneke, Cornelia, Emma...) och sist facebook.

Satt mig med mina anteckningar och föreslog att vi skulle uppföra oss som vuxna och samarbeta. Det gick helt okej.


Lagade lunch till mig och Asker (årets hemmafru: Hanna Sihlman!)

Letade efter ny musik. Hittade en del. Gjorde en playlista på spotify för imorgon kväll.

Pluggade lite till.

Storhandlade.

Dammsög.

Och nu ska jag äta.
Och sen blir det innebandy.
Och sen ska jag sova gott.
Sen ska jag vakna och vara smart och kunna allt.
Sen några timmar senare ska jag förstöra alla hjärnceller som lärt sig någonting.

Det låter bra det.

1 kommentar:

  1. Låter som en kanondag ju :-) Haha, jag har pluggat sjukt lite så kör jag på denna tenta får jag skylla mig själv!
    Ses imorgon.
    Du... när är första hemmamatchen så vi får komma och kolla?????

    SvaraRadera