2009-11-18

gym och en personal trainer

Jag ska snart ta mig genom regn och storm till gymmet för att köra ett pass med en personal trainer. Eller egentligen heter det "en instruktör", men jag tycker att personal trainer låter lite lyxigare. Lite mer Hollywood liksom. Och alla vill ju leva som folk lever i Hollywood. Och jag vill ha en kropp som Anna Ankas.

Eller kanske vill jag inte se ut som en 40-åring som försöker se ut som en 20-åring (men hon är faktiskt fitt, det måste jag säga!) men det ska ändå bli kul att köra gym med en instruktör/personal trainer. Instruktören är dessutom en han! Johan heter han närmare sagt, och jag hoppas på att Johan kan tipsa mig om lite nya övningar och komma med bra förslag till en bättre träning. Sist jag körde styrke med en instruktör var det ju när jag började i Endre. Och då hade jag Ulf Stillman som instruktör och då var han förbundskapten för tyngdlyftningslandslaget. Ingen dålig personal trainer eller hur?!? I och för sig hade jag bara 1/20 av honom eftersom vi var 20 st tjejer som delade på honom, men ändå.

Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar