2009-11-27

tankar och funderingar

Usch vad svettig jag är. Fast det vore konstigt om jag inte var det, jag har precis varit ute och sprungit. Så gud vad skönt att jag är så svettig!

Idag har varit en bra pluggdag som jag skrev nedan. Har inte gjort så mycket annat än pluggat. Men nu börjar jag bli ordentligt ADHD. Den här veckan har jag varit alldeles för tyst, fått prata alldeles för lite och träffat alldeles för lite folk. Tack gode gud det är radio ikväll! Jag får äntligen träffa tjejerna och snacka hur mycket jag vill. (och jag hoppas på att alla ni lyssnar på mig/oss när jag gör det!)

Jag är förresten lite missnöjd med min blogg just nu. Eftersom det inte blev någon ommöblering i vår lägenhet får det bli det här på bloggen. Just nu tycker jag inte att detta funkar.. Bloggen måste bli.. liksom mer som jag. Den ska skrika mitt namn när man öppnar den. Fast inte bokstavligt talat såklart. Men någonting måste ändras! Jag har funderat lite på det och har några idéer. Hoppas bara att jag får tid och lust att verkställa mina idéer. Håll tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar