2009-11-17

siffrorna skrevs till vg

Den 29 oktober skrev jag:

"Och jag säger bara: klarar jag av det här så klarar jag av vad som helst! Äktenskap, husbygge, arbetslivet, lågkonjuktur, föräldrarskap, skilsmässa: hit me! Ingenting kan vara värre än teorin på den här kursen, känns det som."

Därmed säger jag: Åktenskap, husbygge, arbetslivet, lågkonjuktur, föräldrarskap, skilsmässa: hit me! Jag har nämligen klarat kursen Bild och form! Och inte bara har jag klarat den; jag fick faktiskt VG. Där ni! Finnen kan!

Nu var tentorna faktiskt inte så farliga (speciellt den teoretiska tentan) som jag hade trott men ändå, jag är jätteglad!

Och hur ska jag fira detta? Med mer plugg såklart! Just nu finns det inget utrymme för något annat.. men i helgen hinner man kanske att skåla på detta. Tills dess får jag bara skryta med det här på bloggen. Och det gör jag naturligtvis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar