2009-08-11

fix you

Nu är det bokat och klart! Eller biljetterna har ju varit klara sedan december men nu har man även bokat tåg/buss och hotell. Lördag den 22 augusti ska jag och Asker först hoppa på ett tåg i Kalmar, byta till en buss någonstans i Sverige, åka buss för en timme, byta till ett tåg igen och sen efter 6 timmars resa är vi framme i Stockholm. Där ska vi ta oss till vårt hotell, byta om och blablabla och sen ska vi se en av världens bästa musiktrupper just nu; Coldplay. Jag längtar!

Och det var ju så himla enkelt att boka allt. Jag hade typ glömt att vi hade biljetterna, det var så pass länge sen man köpte dom. Och först nu har man fattat att spelningen faktiskt är om en vecka och då är det ju lätt att hitta boende i Stockholm. Har nu i ett par timmar ringt runt olika vandrarhem i Stockholm och alla hade samma svar; inga platser kvar. Som tur lyckades vi hitta hyfsat billig hotell. Man får väl leva på knäckebröd och gröt ett par veckor(eller månader) i Kalmar men jag tror att det kommer att vara värd det. Det gäller ju att prioritera, och jag prioriterar lätt Chris Martin och gänget före kost!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar