2009-08-27

för mycket

Jag pallar inte längre.

Ger. Mig. Någonting. Att. Göra.

Ger. Mig. Ett. Liv.

Jag vill vara stressad, jag vill springa från ett ställe till ett annat, jag vill skynda mig från skolan till träningen, jag vill vara förbannad eftersom jag missar alla TV-program, jag vill träffa massa folk, jag vill ha sömnbrist, jag vill ha mer 5 nya notifications på facebook pga att jag inte hunnit vara inloggad varje timme, jag vill leva, njuta, göra grejer, bli smartare, skapa... jag vill allt.

Det räcker nu. Det har varit skönt att ta det lugnt, och jag kommer säkert att sakna det här när det stressiga livet väl börjar, men just nu är det tillräckligt. Förhoppningsvis är det här också den sista dagen det är faktiskt så här.. På måndag börjar ju skolan och redan imorgon händer det massor av spännande saker! mer om det sen...

Så Kalmar, gör dig redo, snart är Hanna Sihlman igång på riktigt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar