2009-08-28

ingen oskuld längre


Så har man debuterat som en back i en träningsmatch. Vi spelade alltså mot killarna -95 och förlorade 3-6. Surt sa räven, eller jag, eller vem som helst, det spelar ingen roll, surt var det. Men vi spelade stundtals jätte bra och killarna var grymma på sina avslut. Skit samma, den matchen har varit och imorgon blir det andra bullar. Imorgon ska vi spöa skiten ur Mullsjö. Jag är taggad!

Och som ni kan se på min facebook status blev jag utvisad. Jag har alltid sagt att jag aldrig suttit i ett utvisningsbås och undrat hur det känns.. men nu vet jag. Det är ju inte så jävla trevligt. Som tur spelade tjejerna bra boxplay och det blev inga mål. Och gissa vad jag åkte ut för? Spel med hand. Hur komiskt är inte det! Någon har lite svårt att glömma bort sin gamla roll eller??

Nu, god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar