2009-08-27

Inglourious Basterds

I måndags var jag och Asker på bio och såg Tarantinos nyaste film Inglourious Basterds. Jag gillar Tarantino; jag gillar hans stil i filmer, hans dialoger och svarta humor. I vissa stunder kan han vara lite brutal men då brukar jag blunda. Hursomhelst, jag var alltså ingen svårflörtad åskådare men vad fan, filmen var ju suverän! Den går lätt till mina favoriter. Jag minns inte när jag har skrattat senast på bio; jag brukar kunna hålla mig när det är massa frammände människor runt omkring men nu kunde jag inte det. Jag skrattade, och med tanke på att filmen handlar om andra världskriget säger det ju en hel del. Jag tycker definitivt ni ska gå och se Inglorious Basterds, den får 5 toasters från mig :

Toasters inspirerades av Benjamin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar