2009-06-07

första gången

Jag är inte den som blir tyst. Jag är inte heller den som har svårt att hitta på någonting att säga eller skriva.


Men nu vet jag inte vad jag ska skriva?


Det här är ju min första inlägg på min egen blogg. Hur ska jag ta oskulden av min blogg? Ska jag bara gå rakt på sak och berätta om hur jag har det? Eller ska jag flörta och vara trendig och chick och lite mystisk? Kanske vore det bättre i fall jag var mer romantisk och skrev i stället om känslan att få uttrycka sig själv och om att hur mycket jag saknat den?


hallåååååå hanna…! (härligt att skriva om sig själv i 3:e person) Varför tänker jag ens så? Är det inte bara att skriva? Det har jag ju gjort hela mitt liv, det är inget konstigt med det.


Det få bli såhär. Första gången går snabbt och är inte alltid det man har tänkt sig men det är ändå första gången.

alltså underbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar