2010-04-06

adhd inlägg om mitt pluggliv

Herregud här finns det risk för att bli smart!

Påsken tog slut, Finland var skönt, min familj är bäst och brorsdotter Emma är vackrast. Jaja, det samma gamla bajs. Tråkigt att åka och så.. kom hem igår, insåg att jag har mer än mycket plugg att göra, höll på att ge upp, insåg att jag är fanimej ingen looser, jag ger inte upp och bestämde mig för att köra en trainingmontage a´la Sylvester Stallone fast i pluggform.

Så nu blir det Rocky låtar hela veckan och plugg som aldrig före!
Hade ett seminarium kl 10 idag vilket jag klarade (tror jag) tack vare att jag gick upp kl 6.30 för att plugga. Efter seminariet åkte jag hem, gjorde lunch, fixade lite och sedan pluggade jag ännu mer.
Sen var jag ute och sprang, duschade, åt och pluggade lite till.
Och nu ska jag ta en liten paus innan jag ska läsa det sista.

Jag kör hårt som fan nu men tentan är på fredag och toppformen är inte här än.
Så ursäkta mig om jag är tråkig, inte så social och bara tänker och pratar om politik.
Det är det nya svarta i mitt liv just nu.

Nu, en godnattsaga om kommuner och landsting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar