2010-04-27

gårdagens tråkiga timmar

Vi var alltså på kommunfullmäktiges möte igår. Det var därför jag kom hem så sent. Och så tråkigt det var! Förlåt att jag inte ljuger till er och säger att det var intressant och stimulerande, men det var så himla tråkigt. Jag är ledsen. Så ADHD man blev.. Och det var helt bisarrt. Mötet började klockan 17. Klockan 19.16 skickade jag till Asker: "Det är 11 punkter. Vi är på punkt 3 :/" Klockan 21.03 skickade jag: "Vi är i punkt 5.....kul." Och typ tio minuter senare, klockan 21.15 skrev jag "Haha nu är vi klara. Bisarrt. Slutet gick en aning fortare xD ses snart! puss". Det första fem punkterna tog alltså fyra timmar och de sista sex punkterna gick på mindre än tio minuter. Snacka om att öka farten den sista kvarten.

I övrig har jag varit ledig idag, fast hela dagen har jag känt att egentligen är jag inte det. Jag är rädd för att jag har glömt någonting, till exempel att jag går i skolan. Det är ju lätt att glömma bort när man är student. Men jag har pluggat lite hemma, hängt, sprungit och storhandlat, haft det alltså ganska bra. Och snart ska jag på avslutningsfika med studentambassadörsgänget. Gott. En lugn dag och en lugn kväll. Passa för mig som är en sådan lugn tjej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar