2010-04-10

dagens endre inlägg

Herregud.
Hur ofta planerar man på allvar att köpa en tågbiljett till Sundsvall på tradera och att man sedan bara på något sätt ska ta sig till Umeå? Alltså utan att man har någon biljett hem heller?
Kanske inte så ofta.

Men det gjorde jag igår eftersom Endre slog Iksu i Visby vilket innebär att Endre spelar den sista, den avgörande, den femte semifinalen mot Iksu i Umeå på måndag. Den femte semifinalen! Allt avgörs! Det är den sista matchen innan globen, 60minuter från SM-finalen. Det är så coolt.

Och jag skulle verkligen vilja se det, men just nu har lagt mina tågplaner i kylskåpet eftersom det verkar inte som att det går. Menmen, blir det TV-match så kommer jag sitta i gula kläder i Kalmars O´learys och heja på mina favoriter därifrån.

Och ja, förresten. Tack Endre för att ni städade vår badrum. Indirekt alltså. Gårdagens match var ju så spännande så det gick inte bara sitta still och lyssna. Så jag städade badrummet i stället, sorterade alla mina smycken och smink osv. Tack för den tjejerna. Ser bra ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar