2010-04-28

fredagen närmar sig....

ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest ångest

fast NEJ.
Jag känner ingen tentaångest.
adhd i stället. Tankarna är någon helt annanstans. Inte på tentan. Inte på plugget. Inte här och nu. En annan grej (och tusen grejer till) går jag runt och funderar på och är lite nervös inför.
Men tentan. Vadå? Vad är grejen?

Farligt.

1 kommentar:

  1. du är allt knäpp du=) jag har inte pluggat ett skit och fattar inte att jag är förvånad över paniken som infinner sig... samtidigt är godis allt jag kan tänka på. fan. måste göra pannkakor! bibblan imorn kl 10 om du får ett infall=) lr panikanfall. hi. puss

    SvaraRadera