2010-04-19

här igen, i början på en ny vecka

En ny vecka, gamla drömmer och Paris och nya kanske mer realistiska tankar om Stockholm. Kanske borde jag strunta i Paris och satsa på en helg i Stockholm i stället. Just nu går det ju inte ens flyga.

En ny vecka, nya och gamla skoluppgifter. Tenta om två veckor, IGEN. Känns som att jag inte gör något annat än tentor. Har dessutom upptäckt att jag svarade heeeelt fel på en stor fråga på förra tentan. Men det kan jag inte göra någonting åt nu. Blir det omtenta så blir det det. Och jag säger som Janneke sa: låt inte skolan förstöra din utbildning.

En ny vecka, nya kunskaper. Spelade brännboll för första gången i mitt liv igår. Väldig roligt, dock är den finska varianten pesäpallo såklart mycket bättre.

En ny vecka, nya funderingar om gamla saker. Hur borde jag göra? Vad borde jag satsa på? Kanske kör jag på den känslan jag hade idag när jag var ute och sprang.

En ny vecka, ett par "nya" låtar: Joshua Radion - I'd rather be with you, Jack John - You and your heart, Kate Nash - Do-wah-doo, Mike Posner - Cooler than me (single remix)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar