2010-04-21

-> flickan från ovan

Det blev en timme jobb och ett par timmar ingenting.
Sedan körde jag ett bra pass på gymmet och bastade på det. Så otroligt skönt. Kan inte förstå att jag bor i en lägenhet utan bastu.. Varför, oj varför??

Sedan har jag ätit torsk som Asker fick med sig från Skåne. Sjukt gott. Undrar hur många studenter i Kalmar, naj i hela landet, åt färsk östersjötorsk både igår och idag? Tror jag är ganska unik. Asker kanske, fast han åt torsk bara igår, idag åt han lamm. Visst låter verkligen som att vi lever som studenter? Färsk torsk och gotländsk lamm. Bränd falukorv med snabbmakaroner (och kanske med ketchup i fall man lyxar till det): ni har ingenting här att göra.

Och nu ska jag, Hanna Karoliina Annikki Sihlman, gå och se en thriller på bio. Flickan från ovan. Känns inte riktigt bra det här.. Jag blir ju skraj när jag tittar på Wallander. Hur ska det här gå??
Kommer troligen aldrig mer våga vara ensam efter jag sett filmen... Men jag provar ändå.

Önska mig lycka till. Jag ska försöka överleva. En thriller... på bio... o-ou..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar