2010-04-25

rikast i hela världen, just denna helg

Som ni kunde se i inlägget nedan så har jag denna helg låtsats som att jag inte är en fattig student utan en person med inga ekonomiska bekymmer. Jag har shoppat, ätit ute, druckit drinkar... och älskat att spendera pengar. Kung för en helg, fattiglapp för fyra veckor men vadå. Så får det vara ibland.

Och kolla vad jag bland annat har köpt. ÄNTLIGEN kan jag bli lite trovärdig på löpspåret. Spana in dessa ben:



Tadaa! Mina första löpartights. Svart och rosa - känner mig sjuktsnabb i dem. En T-shirt ingick också i detta fin fina sätt men jag kommer nog köra på med mina gamla träningströjor. Det ser ju lite coolare ut att ha tights och T-shirt som inte matchar. Då tänker ju folk att "hon måste träna ofta eftersom hon inte kan ens matcha sina träningskläder".

Nu ska jag åka inlines. jippiiiii!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar