2010-04-15

ägd

Sitter hemma och chattar på lnu.se.
Och tror att jag chattar med Janneke.
Men jag kan inte göra någonting åt saken!
Jag är tvungen att svara på alla frågor som hon ställer eftersom det finns ju alltid risk att det INTE är Janneke. Jag kan ju inte veta vem det är som skriver till mig. Jag känner mig ägd.

Har även kollat på biljetter till Paris. Det ser inte sådär jättebra ut. Men jag måste ju komma dit. Annars dör jag, okej det gör jag inte men jag vill dit.

Igår var jag ute och tog vårens första uteserveringsöl. Sen blev den en andra och en tredje och även två Irish coffees. Så det blev några fler öl än planerad men hade asroligt. Jag och alla sjöman.

Och förresten, det verkar som att det blir en sommar på öjn. Hoppas nu bara på att lägenhetsbiten löser sig.
Oj nu loggade Janneke in igen, fast med ett annat namn. Den tjejen har för mycket fritid.. Nu måste jag spela smart igen. hejhej.

Du är så rolig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar