2010-04-10

ikväll blir det festiläinen

Wow. Jag har varit duktig idag.

Först gick jag upp redan vid åtta och drog ut och sprang.
Sedan var det lite fix hemma innan jag stack till stan för att handla grejer till festen med Bella.
Efter det skyndade mig hem, lagade mat, kastade i mig mat och cyklade till skolan.
Jobbade två timmar och delade ut kataloger till studenter som hade skrivit högskoleprovet.
Och nu kom jag precis från duschen.

Nu ska jag fixa mig i ordning och sen ska jag och bella fixa vår festlokal i ordning. Kl 18.30 börjar lagfesten här i Tegelviken. Grymt! Fixade i morse en playlist på spotify, hade fått lite tips från maria i laget. Emma Järlö hade nog gillat vår fest, det var oroande många schlagers på listan. Var dock imponerad hur mycket 90 tals musik det var, alla vet ju att 90 talet är bästa talet när det gäller musik. oj Aqua, Me&My, Alexia, Princessa, Spice Girls, Backstreet boys.... Många fina där.

Nu ska jag sminka mig och kasta i mig ännu mer mat. Man måste ju vara förberedd för en stor fest: man får vara varken ful eller tom i magen.

Puss o kram! Och trevlig helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar