2010-04-12

vintern är borta

Inte nog med det att jag köpte inlines igår (och det gick ju så bra, som ni såg på bilden), idag har jag också tagit ut alla vinterkläder. Så vintern är officiellt över! Jag har också packat upp lådorna med sommarkläder och styrt upp kaoset i min garderob. Det känns bra. Det känns faktiskt riktigt bra att ha lite mindre och tunnare kläder i sin garderob. Nu väntar vi bara på att det ska bli +20 grader varmt.

Sommarens planer borde också klarna den här veckan. Först hade jag ju inget jobb och var förtvivlad och ledsen. Men sen så blev det såklart så att nu måste man välja mellan två jobb. Och sen väntar jag på svar från ett jobb. Jobbigt haha vad påhittig jag är.

Fick dessutom deklarationen idag och jag tror att jag blev jätteglad. Vågar inte jubla innan Asker också kollar på mina papper, jag kanske har missat något. Men som det ser ut så slipper jag betala massa pengar till svenska staten vilket är sååå trevligt eftersom...

...alla mina pengar kommer att gå åt att ta mig till stockholm nästa helg! Som jag skrev tidigare så spelar Endre sista semifinalen idag. Och jag tror att de vinner. De har allt att vinna så det gör det.

Och det att det är SM-finaler i Globen är också ett vårtecken. Me like!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar