2010-04-24

hittat den rätte

Jag har hittat den rätte för mig.
Och det firar vi ikväll.



Inte lätt att ta bild på sin egen rygg. Men det gick. Och så fint det är med låg ryggringning! Eller vad heter det egentligen?? Men nu har jag i alla fall hittat en klänning med sådan. Äntligen!! Letat länge och idag träfftes vi, jag och klänningen. Kärlek vid första ögonkastet.

Och så fyller jag och Asker två år, imorgon. Det ska också firas.
Eller vem är det vi egentligen firar?? hihiihhi

Nu mot stan och tapas. Mmmm!!

4 kommentarer:

  1. Grattis på tvåårsdagen.
    Tjusig du är.
    Kram

    SvaraRadera
  2. lopetan sun blogin lukemisen jos tää "minä pystyn kulkemaan avoimissa mekoissa ilman rintsikoita hyvine tisseineni" ja "minä pystyn JUOKSEMAAN"-linja jatkuu.


    rakkaudella sisko

    SvaraRadera
  3. Hello, kör du no braaw när du har den? (alltså utan topp/bh/bröstskydd.

    LOUISE

    SvaraRadera
  4. ja! jag kör no braaw. o-ou!! farligtfarligt, men härligthärligt. och som tur finns detta http://www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=4065551

    SvaraRadera