2009-09-01

0

Som ni ser, har nollningen börjat. Så nu gäller det på riktigt! Mitt nya liv är här!

Jag var sjuuuuuuuuuukt nervös inför skolstarten. Allt var/är ju nytt, man börjar verkligen från noll. Jag kände ingen på hela programmet och bara ta sig till skolan var en äventyr. Så jag var duktigt nervös, det kan man lätt säga.

Nu är det dock andra bullar, naturligtvis. Nu är man inte så nervös längre, det börjar att rulla på. Det var många andra som också var ensamma och inte kände någon alls och alla var jättenyfikna på varandra. I och med det så har man träffat väldigt många nya människor och fått många nya vänner. Så det blir nog bra, man kommer nog inte vara helt ensam dom här 3 åren som jag var rädd för.

Dessutom finns det inte så mycket på att fundera och vara nervös över. Man bara gör som man är tillsagd. Vi styr ju inte vår tid själva utan de är andra människor som bestämt scheman för dom här första två veckorna. Och det innebär att det finns något att göra nästan 24/7. Och det är oftast fest som finns att göra.

Ikväll blir det dock ingen mer nollning utan det blir träning i stället. Det känns skönt det med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar