2009-09-04

3:e femman rockade

Bra jobbat jag!

Jag gjorde faktiskt bra träning igår, eller i alla fall en av dom bättre träningar jag har gjort. Framför allt tyckte jag att jag hade bättre passningsspel än vad jag brukar att ha, och det är viktigt! Annars blir allt ihop bara en stor pannkaka. Benen vägde ca 180 kg men ändå orkade jag köra hela vägen och hängde med i snacket och i taktiken. Så det går framåt! Även en gammal hund som jag kan lära sig nya saker.

Jag fick spela med juniorer igår, vilket på ett sätt är lite tråkigt eftersom det betyder ju att man inte tillhör dom 2 första spelande femmor, men vi hade riktigt bra spel ihop. Vi kanske inte hade coolaste anfallsrotationer men vi spelade bra försvar, med bra inställning och hade bra go. Jag tror inte vi släppte in något mål, (???) och vi gjorde faktiskt ett mål framåt. Framför allt hade vi roligt ihop, och då brukar det ju gå bra med.

Nu sitter jag hemma och för första gången under min högskolakarriär skiter jag i en föreläsning. Det är väl bra att göra på första veckan i skolan eller? Men för mitt försvar ska jag säga att det var ingen speficik föreläsning för vår klass, utan en föreläsning om studieteknik för alla studenter. Och alla mina kompisar som gått på högskolan sa att den var onödig att gå på så jag tog sovmorgon i stället. Dessutom har halsont smugit sig på mig så då tänkte jag att det är bättre att vila lite. Så nu blir det varmt choklad och plugg hemma. Härliga tider.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar