2009-09-18

skönt

Det blev en skön vinst med 10-3. Jag spelade inte så mycket, vi fick hoppa in först i 3:e period, men det jag spelade var så roligt! Och det gick helt okej, vår femma släppte inte in något mål och vi hade ett par heta chanser. Så godkänd kan vi få, tycker jag.

Och jag lyckades att täcka ett skott! Dock var det inte Jeili som sköt.. Men ett fint märke blev det i vilket fall som helst. Så nu ser jag ännu mer misshandlad ut, jag hade ju några fina blåmärken sedan tidigare..

Imorn blir det lite mer spännande matcher när elitserien drar igång. Äntligen! 15.00 ska jag ha på mig alla mina svartgula kläder och heja hårt på Endre. Fettspännande! Jag är så avundsjuk på tjejerna i laget. Jag vill också spela hemmapremiär inför ett fullsatt Södervärn, jag vill också springa in där och känna röklukten och den extra spänningen i luften och efter matchen vill jag också stå i hörnet och sjunga we are all the winners. För det är jag säker på att tjejerna kommer att göra. Det kommer att bli en jobbig dag för Övik..

Nu ska jag sova lite. Oj vad gott med en lördag imorn! Mmm.. sug på den karamellen du!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar