2009-09-06

denna dag

Söndagkväll, levande ljus och säsongsfinal för One Tree Hill. Kan det bli mysigare? Jodå, innan dess var det god mat som pojkvännen hade lagat, och ikväll ska vi faktiskt äntligen se filmen Mammut. Man ska fan inte tycka synd om mig även om jag har varit sjuk i helgen.

Söndagar är ju bakisdagar bland alla studenter (lika som torsdagar och lördagar och vilka andra dagar som helst) men jag har faktiskt sluppit att vara bakis idag. I stället av att dansa loss var jag hemma igår och kryade på mig och det känns att jag gjorde helt rätt. Nu är jag frisk och utvilad och dessutom har jag idag haft en väldig trevlig dag med biltur på Öland, promenad och lite plugg. Icke-bakis-söndagar är bra.

Imorgon börjat allvaret i skolan och man är ju lite nervös igen. Vi ska har föreläsningar hela dagen från 9 till 15 och som sagt, nu är det på allvar. Inte bara massa snack om vad man heter och varifrån man kommer och varför man är här. Naj du, nu är det andra bullar, nu kör vi full fart framåt.

Men innan dess hinner jag njuta av den mysiga söndagen några timmar till. Mmm..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar