2009-09-10

vakna med hanna

hioo-hoi och god morgon!

Ett under har skett! Jag har vaknat långt innan väckarklocka och varit pigg och glad och gått upp! Det händer verkligen inte varje dag!

Jag vaknade vid 7 och var hur pigg som helst. Försökte somna om men det gick inte. Till slut insåg jag att det är väl bättre att gå upp, kolla dagens tidningar och ta det lugnt och sen börja morgonstressa. Eller kanske i bästa fall slippa morgonstressa.

Vi var en sväng på studenpubben sjösjukan igår men jag tog det lugnt eftersom vi har träning idag. Dessutom ska vi ha en hel dags föreläsning om journalistikens historia innan det och det kan ju bli lite tröttsamt.. Hursomhelst, jag är nöjd att jag inte var full och gick och la mig redan vid tolv. Jag var inte den som dansade på bordet endast iklädd ett par björn borgs, och inte heller var jag den som hånglade med en tjej framför en annan tjej som jag tidigare hade hånglat med.. Det händer mycket på studentfester.

Nu blir det gröt, yammi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar