2009-12-09

3 timmar 53 minuter till deadline

Ibland när man är riktigt taggad inför någonting, så kan man inte sluta tänka på det.
Jag är rätt så taggad inför denna förmiddag.

Intervju kl 9, inlämning klockan 12. Det gäller att prestera under pressen.
Inte så konstigt kanske att jag drömde hela natten om intervjun.

Frågorna är nu klara, jag är klar och snart kör vi. Det blir ett jävla tempo några timmar och sen när klockan slår tolv ska jag har lämnat in skiten och sen... sen kan jag konsentrera mig på PARIS!!!

I fall man har hängt med mig de senaste veckorna så har man inte kunnat undvika den informationen att jag ska åka till paris. Jag är en aning glad över det! Har aldrig varit i Paris men snart så! Ikväll går tåget mot Stockholm och sen imorgon flyger jag till Paris. Spännande!

Men jag får inte blir pirrig i magen än. Det är därför jag inte har börjat packa än; jag ska låtsas som ingenting eftersom nu gäller det först och främst att få in den här sista intervjun. Sen kan jag bli galen och börja öva på min icke-existerande franska. Men först tar jag ett snack med Risto.

1 kommentar:

  1. Fortfarande väldigt avundsjuk på din Paristripp. Fly safe! Och je ne comprends pas kommer man rätt långt med, särskilt om man inte förstår. :)

    SvaraRadera