2009-12-04

tjockbra fredag




Slappar på soffan med massa gott att frossa i: gröt med banan och kanel, naturgodis och choklad. Och snart börjar resultatsändningen för Idol. Vilken fredagskväll!

Körde radio med tjejerna som vanligt mellan 20 och 21 i kväll. Vi är fan bäst. De senaste sändningarna har varit lite galna: förra veckan var tröjorna uppe och brösten framme, och i dag sjöng jag och Emelie Fridas Dunka mig live i slutet. Det är aldrig tråkigt med Korv och mus! Fattar inte att någon ser på Idol när de kan lyssna på oss..
Efter radion var jag och handlade massa mat och annat gott på Maxi. När jag väl kom till kassan och skulle betala så skämdes jag; jag köpte ju så mycket allt gott! Som jag sa så blev det naturgodis och choklad och sen köpte jag även massa bakgrejer. Jag kände mig som en riktig tjockis! Ville nästan förklara till kassörskan att jag inte ska äta upp allt detta i kväll, och att jag faktiskt ska baka till mina kompisar i morgon. Bestämde mig dock i sista minuten att hålla käften och bara betala. Kanske bäst så???
Jag när jag är nöjd och glad. Som just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar