2009-12-17

seg och tjock, eller?

Sitter på soffan och halvtittar på the simpsons film. Segt.

Träningen idag gick helt okej, vi hade lite svårt att få vår kedja att fungera, men det var härligt att röra på sig lite. Jag har ju haft världens sämsta träningsvecka denna vecka.. I måndags åkte jag bara olika fordon och gjorde ingenting, och igår vågade jag inte idrotta något eftersom jag kände mig så förkyld. Idag var det dock bättre, med förkylningen alltså. Men som sagt, när man har haft sådan här dålig träningsvecka så börjar man genast inbilla sig att man har tappat varenda liten muskel i sin kropp, inte orkar springa en enda kilometer och dessutom har man blivit tjock som fan. Fan vad löjlig man är.

Imorgon blir det dock en hurtig dag. Ska gå upp tidigt för att börja tvätta kl 7.00.
Sen blir det städning och kanske lite plugg.

Och på kvällen ska vi möta Färjestadens IBF.
Det borde ju funka! Bara vi ser till att vinna så att man inte behöver vara sur på en fredagkväll.

1 kommentar:

  1. dude, glöm aldrig bort att vi är snyggast och att du i mina (och Askers) ögon är du perfect :)

    SvaraRadera