2009-12-06

6/12

Idag är det Finlands självständighetsdag.
Och jag befinner mig i Sverige. Och ska dessutom spela match.
Så det blir inget stort firande, men jag ska i alla fall ha en blå Finland luvtröja på mig. Lite patriotisk vill man ju vara på en sådan här dag.

Igårkväll hos Emelie var kalasroligt! Jag var ju nykter men hade riktigt kul ändå. Vi åt, åt lite till och åt ännu mer, och ändå blev det mat och kakor över. Emelie lär ha en bra bakisdag idag!!
Även om jag hade planerat att inte gå ut så följde jag med tjejerna en sväng på sjösjukan. Det var skoj att hälsa på kompisar och träffa folk, och jag kom ändå hem i tid och fick en godnattsssömn. Det var med andra ord en väldig lyckad kväll, och jag kan konstatera att man kan ha roligt även utan alkohol, och man behöver inte ens låtsas.

Nu ska jag, Paramore, Jay Z, Apocalyptica och ett gäng andra ladda det sista innan jag åker till matchen. Klockan 14.00 smäller det, och då ska Sandbäckshult få känna på min rumpa! Rövtacklingar is the shit.

1 kommentar:

  1. Snygg tröja töiissen!
    NÄMEN VAAAARFÖR skulle jag ha bakisdag?? Tss... :)
    Kul va det på lördan...det gick utför när du åkte hem. o jag gick med Pippo o hans kusin till kåren. Skällde ut kusinen. Gick in själv o hängde med alla killar. Haha.

    SvaraRadera