2009-12-29

schlager problem NOT

Problemet är löst nu.
Eller löst och löst, egentligen är jag inte helt nöjd med lösningen, men hur man än vrider och vänder på det så är det i alla fall en lösning.
Det är som att jag skulle behöva en dejt till en party, men skulle inte få en dejt som jag ville ha, utan skulle vara tvungen att grannpojken som jag egentligen inte gillar bara för att jag inte har något annat.
Men som sagt; lösning är det i alla fall.

En silvrig/glittrig klänning fick följa med mig hem från rean idag, och visst blev den direkt kär i mina läderleggins. Så det var i alla fall positivt. De får rockar ihop på nyårsafton. Det är lite tråkigt att inte vara någon specifik schlagerkaraktär men ibland är livet så. Ibland får man vara lite mer anonym och njuta av lite mindre uppmärksamhet. Fan vad jag hatar sådant ;)

2 kommentarer:

  1. Kanske du kan vara Englands bidrag Gina G från 1996? Kolla in hennes bidrag här: http://www.youtube.com/watch?v=AMOgwaaQofI
    Gissa om längden på hennes klänning var omdiskuterad? Kram och ha en härlig nyår

    SvaraRadera
  2. Hello finnen! Jag går i samma spår som dig. Det är du och jag som ligger lågt med outfittorna på nyår. Två schlagerdivor med mycket glitter blir vi! Nu kör iv! Ses snart! Kram

    SvaraRadera