2009-12-09

hannafri helg för Kalmar

Typ en timme sen:


(väskan i bilden byttes ut och därför blev den suddad efteråt..)


Just nu:


Tadaa!
Jag är redo för Paris!


Observera att löparskorna ska med till Paris. Jag har som min inspiration mitt gamla lagkamrat Maria Jakobsson som också hade löpgrejer med sig när hon besökte Paris en gång i tiden. Hon var ute och sprang i Paris så det jag ska minsann också göra!

Om en timme ska jag till tågstationen. Nu börjar man bli pirrig i magen. Paris, baguetter, basker, vin, smala cigaretter (får väl börja röka för sakens skull) och Moulin Rouge... Och härliga tjejvänner! Oj, hoppas natten på tåget går fort och Ryanair inte strular och jag kommer dit snabbt!

Vi ses på måndag Sverige!

PS. Bara så att ni vet så klarade jag deadlinen i morse. Mycket bra. Klockan var faktiskt halv tolv när jag skrev ut texten och lämnade den in den så det blev inte ens stressigt. Hade kunnat skriva en text till om det var så! (not)

1 kommentar:

  1. Kul att hitta in på din blogg!

    Undrar vad Maria tycker om att bli kallad gammal? Jag blir iaf stött eftersom jag är ÄNNU äldre.
    Förövrigt minns jag inte att Maria faktiskt sprang en meter, men vi gick helt säkert ett par mil per dag och då är det skönt med sköna skor.

    SvaraRadera