2009-12-05

lady in red

Jag har en röd klänning på mig. (eller rödvit rutig är den egentligen)
Och jag känner mig väldig tveksam om den här klänningen.
Jag har nästan aldrig rött på mig, och den här klänningen är ganska.. hmm.. porrig, fast på ett snällt sätt. Ni vet ju hur snäll och porrig hänger ihop eller hur??? heh.. Men i den här klänningen ser man ut som en snäll, oskyldig, liten tjej, fast på ett porrigt sätt.

Men vad gör man när man ska fira jul med sina tjejkompisar! Då får man ta den röda plaggen man har och klä sig lite juligt. Även om man ser lite billig ut..

Ska ännu komplettera outfitten med en tomtemössa. Måste handla en sådan på vägen till Emelie. Hih, tror knappast att de andra tjejerna är utklädda till tomtar men eftersom jag inte ska följa med dem ut så tänkte jag passa på och ha något roligt på mig. Jag ska ju vara nykter så något roligt måste jag hitta på!!

Nu ska jag packa ner chockladtårtan som jag har bakat till tjejerna och ta min rödvit rutig rumpa till Emelie. Tjingaling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar