2010-07-30

chill födelsedag

Shit vad det är jobbigare att fylla år nuförtiden än vad det var förut. Tusen människor att tacka på facebook! och jag vill inte köra tråkiga "tack-så-mkt-för-alla-gratulationer-ni-är-söta-ni-hihi-puss-puss" på min status. Så jag sitter och klickar och tackar i stället. Fast så spännande tacktal blir det ju inte ändå. Och är det någon jag missat tacka: Tack.

Har firat min dag ordentligt idag. Jobb, coopertest och nu är jag barnvakt. Eller barnvakt, jag sitter och befinner mig i huset medan barnen sover. Inte så svårt. Hursomhelst, firandet har jag lämnat till imorn kväll. Fystesterna fortsätter imorgon förmiddag så barnvaktspasset funkar mig perfa. Bra att kroppen få vila lite innan jag ska dansa sönder mig imorn kväll. Mjjau!

Så det blir lungish kväll ikväll. Kanske film? definitivt kakor och chocklad. Jag fyller ju år! måste äta för att bli större och starkare och klokare.

Hoppas ni som är ute skålar en extra gång för mig! Det hade jag gjort för er. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar