2010-07-28

lättare

Sömn. Världens bästa medicin mot hemlängtan. Redan en natt gör allting mycket lättare och bättre. MKT narrebarre.

Och idag blev jag husägare! Okej jag överdriver lite. Med husägare menar jag att jag flyttade in i en lite stuga där jag ska bo veckan ut (förutom lördag-söndag natt då jag kanske sover hos min andra familj familjen järlö. en vandrare måste ju vandra runt hela tiden). Det är hur mysigt som helst här! Jag vill också ha en stuga.. Eller jag vill ha ett litet hus!


Två pics från min senaste slott.

Under denna sommar kommer jag ju hinna ha bott på hela öjn. Inte dåligt. Har dock redan börjat hata packa grejer om och om igen och bära stora väskor hit och dit. Kalmar och garderob kommer kännas som nirvana på hösten.

Nu ska jag sova eftersom jag ska upp tidigt imorgon. Ska ju köra till jobbet, precis som alla andra vuxna. Bara take-away kaffi saknas. Annars är jag precis som i filmerna, i min pojkväns vita BMW från år ??. Hur coolt som helst.
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar