2010-07-24

the d-day

Oh jag ÄLSKAR bröllop! Och idag ska jag få gå på en. Älskar det!

Igår efter några timmar av sömn, musik, Elsas mode, nötter och vindruvor kom vi hit till Joensuu. Hälsningar och kaxiga fraser byttes, magarna fylldes med mat och sen var det redan dags att sova. Imorse var jag redan upp tidigt och sprang en sväng i regnet. Nu är alla veckans pass gjorde, så jävla skönt. Förlåt att jag svär men det känns verkligen så.

Och nu ska jag börja fixa mig i ordning! trots regnet (sommarens enda regndag) tror jag att det kommer att bli en så vacker och rolig dag. Bröllop är bästa möjliga festen. Det är god stämning, det är bra folk, det blir aldrig nån snack om att "vart ska vi sen nu drar vi till krogen naj vi väntar en kvar till vem beställer taxin jag vill gå på den krogen naj jag vill på ett annat ställe" och dessutom får man vara lite festlig och extra fin en hel dag. gillargillargillar! Alla borde få gå på bröllop en gång i sommaren. Kärleken borde firas oftare!

Så dagen till ära: skål för kärleken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar