2010-07-10

lördag fast inte

Jag skrev ju igår att nu var det dags att återvända till vardagen, vilket kanske lät konstigt eftersom det var fredag igår. Enligt all logik börjar ju helgen, och därmed slutar vardagen, idag.

Fast för mig blir det lite både och. Jag har redan varit ute och sprungit, nu sitter jag här, nyduschat och fräsch och äter gröt och mackor. Snart ska jag åka till jobbet. Jag "måste" jobba både idag och imorgon, egentligen är det inget måste men jag har valt att göra så. Ska till kusinens bröllop i Finland den 24 juli och för att kunna göra det måste jag ta några dagar ledigt.

Ikväll sen blir det lite mer kalas och lite mindre vardag när Johan ska firas. Men vi är inte där än. Först jobb.

Det kommer andra dagar då jag hinner såhär njuta av solen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar