2010-07-31

morgonpigg

Klockan sju hördes det liten knackning på min dörr. Jag gick upp och öppnade och där stod det Alexis(1 av 2 barn jag vaktade igår) och Pippi(hunden) och ville leka. Det är alldeles för länge sen jag gick upp klockan sju för att leka så jag drog på mig mina finaste endre kläder som Alexis tyckte såg ut som oljekläder och gick ut. Aldrig fel att starta sin dag med en lek.


Om mindre än en timme ska jag ta bilen till stan (faaaaaaaan jag har glömt att tanka... bajsbajsbajs. nämen till Roma räcker det väl..) och utföra sista testerna. Efter det blir det dusch och fix och systemet och mat och sen ska jag fira, spela spel, skåla, skratta, dansa och njuta! Grymt.

Nu ska jag fixa till en spotifylista för ikväll.. Jag är farligt taggad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar