2010-07-10

fix me

Nu är det festfix på g. Locka håret, svära över det dumma håret, sminka sig, göra det slutgiltiga valet när det gäller klänningen, svära över sminket, lyssna på musik.. man måste hinna med så mycket. Men det är kul. Jag gillar festfix, även om det blir en hel del svårdomar. Oftast löser det sig till slut, aldrig har jag än så länge stannat hemma pga håret eller sminket. Det skulle nog krävas rätt så rejäl katastrof för att jag skulle missa en fest för det!

Jag hoppas bara att jag inte gjorde världens största misstag med maten. Orkade inte igår laga mat till jobbet, jag trodde att jag skulle klara mig på en rejäl frukost och sen bara äta något litet innan kalaset. Kom hem från jobbet vid tre, höll på dö av hunger och slängde i mig pasta med tomatsås. Och nu är jag jättemätt. Om om tre timmar är det buffé igen. Ojoj. Det vore ju hemskt om jag inte orkade äta på buffén. Fast min mage brukar inte tacka naj till maten så kanske ordnar det sig.

Nu ska jag fortsätta med fixet. Hoppas ni alla får en trevlig lördagkväll! Värme är det i alla fall inte ont om, inte här på öjn. Det kommer nog bli armsvett, ryggsvett, bröstsvett, rumpsvett, all svett i kväll. så sjukt varmt. men jag klagar inte, det är ju SOMMAR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar