2010-07-11

energisvacka

Herregud vad tröttheten slog mig efter jobbet. Först var jag på coop för att handla tandkräm. Höll på bestämma mig att aldrig skaffa några barn när jag försökte tränga mig mellan alla barnvagnar, gråtande och skrikande och lekande barn och stressade vuxna, men jag kom ut levande trots allt. Kom hem, la mig i eftermiddags solen och halvsov en stund. Vaknade som världens segaste människa. Inte kul.

Nu borde jag, världens segaste människa, laga mat. Sen är det final i fotbollen och jag borde vara social. Kan inte bli seg nu. Måste ju duscha också. Åååååh vad jobbigt livet känns just nu. Hur övervinner man segheten? Tror faktiskt att både maten och duschen skulle göra saken bättre. MEN båda uppgifterna är väldigt jobbiga att utföra just nu. gnällgnällgnäll.

Det här får nu kicka igång mig:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar