2010-07-21

god morgon

Klockan är knappt halv sju, jag har redan ätit frukost och gjort mig i ordning och snart ska jag ta bussen till stan. Jag har sovit ute på landet, flyttade ut från lägenheten i stan igår. Fick tyvärr inte bo kvar över sommaren som det var planerat.. Tur i oturen ska jag till Finland denna vecka. Sen är det bara tre veckor kvar på jobbet, och som det ser ut nu så kommer jag inte behöva gå ut varje kväll bara för att få vara inomhus på nätterna.

Den här veckan har gått i sån tempo. I måndags jobb, träning, packning. Igår jobb, flyttstädning, dejt med Emelie, buss ut till landet och idag blir det jobb, träning, grillning med kompisar. Inte många stunder då man bara latar sig på soffan. Iofs i måndags var vi på bio efter att ha packat i ett par timmar. Knight and day såg vi.

Nu är det nån som morrar på mig eftersom jag knappar på tangetterna. Och snart kommer bussen. hejhej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar