2010-07-16

ledigledigledig

Wuhuu! Helgen har börjat!
Är förbi hemma en sväng efter jobbet för att hämta lite små grejer som ska med mig till landet. Snart ska jag svettas mig till busstationen och åka med glada turister mot Herrvik. Som det ser ut nu så ska vi hit ikväll:
Visst ser det underbart ut? Och tänk er mig springandes där på den lilla platta holmen, utan en enda skugga. Svettigt värre. Tur att havet finns nära.

Jag vet att jag är lite tjatig nu men ojoj vad jag är glad över helgen och två dagars ledighet. Känns som värsta lång semester. Dessutom jobbar jag faktiskt bara tre dagar nästa vecka, åker till Finland på torsdag. Jeejee!

Nu sticker jag till asyl till landet och holmen, bortom staden, jobbet, internet, allt! Man vet att man blivit vuxen när man faktiskt vill göra så. Och det vill jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar