2010-07-01

galen?

Vilken skum (och äcklig!) känsla! Jag har i nätras drömt så verkliga drömmar att just nu vet jag inte vad som har hänt eller inte. Eller närmare sagt, jag började precis inse att vissa grejer har nog inte hänt utan det bara var någonting jag drömt om. Gud vad konstigt, en riktigt läskig känsla det här. Man blir ju helt förvirrad över vad som egentligen har sagts och vad är bara drömmar, vad som har hänt och vad inte. Okej, erkänner, det att Nina Persson från Cardigans jobbade på vårt kontor var lite orealistiskt, men annars var mina drömmar så verkligen. Och nu känner jag mig helt förvirrad, vad är det som har hänt, vad har sagts och gjorts och vad har min hjärna bara hittat på?

Oj herregud vilken skum och jobbig känsla.
Tror det är något fel på luften på jobbet. Eller så är jag bara undernärd såhär en kvart innan lunchen. Oj jag vill aldrig tappa sinnet helt, måste vara världens jobbigaste känsla att blanda ihop verkligheten och sin fantasivärld.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar