2010-07-19

splittrad

Jesh, äntligen måndag! Bara några dagar kvar och sen åker jag till Finland. På torsdag tar jag planet direkt till Helsingfors från Visby international airport. Snart får jag vara ledig i några dagar, äta massa pantterigodis, krama om min familj, skvallra med systern, träffa Emma, klappa på katten och fira kusinens bröllop.

Buuu måndag redan nu. Har haft en sådan underbar helg. Hade kunnat fortsätta att ha de så ett par dagar till. Vill kunna spendera mer tid på landet och ha fler lediga dagar då man hinner hitta på saker, hinner åka båt, fiska, spela minigolf, mysa, träna, hänga med vänner, allt möjligt eftersom man har tid.
Dessutom innebär måndagen att bara några dagar kvar till att jag åker till Finland. Och en viss annan person stannar här och åker sedan till havet och så ses vi inte på några veckor igen.

Vilket vinner?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar