2009-10-30

dagens

Vilken tönt jag har varit idag! Suttit inne i lägenheten och haft näsan i böckerna nästa hela dagen! Som tur får jag lite minuspoäng i töntindex för intervallerna som jag sprang tidigare vid lunch. Så helt kört är det inte. Jag kanske fortfarande kan fortsätta att vara cheerleader i stället av en geek.

Snart ska jag skynda mig till inte-så-töntig-radiomöte och förhoppningsvis få massa inspiration inför kvällen sändning om halloween. Eftersom det senaste dagarna det enda jag har kunnat tänka på har varit den här kursen och kommande tentan, har jag inte riktigt kommit in i halloween stämningen än. Och därmed vet jag inte riktigt vad jag ska säga om halloween. Får väl åka till affären och skaffa mig en pumpa eller två och ta dom med mig till studion. Det lär ju låta bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar